انواع ضایعه نخاعی چیست؟ آیا ضایعه های نخاعی درمان میشود؟ بهترین وکیل برای دریافت دیه ضایعه نخاعی کمر و گردن در تهران کجاست؟

انواع ضایعه نخاعی چیست؟ بهترین وکیل برای دریافت دیه ضایعه نخاعی کمر و گردن در تهران کجاست؟

ضایعه نخاعی کامل

در صورتی که ضایعه نخاعی به صورت کامل رخ بدهد، هیچ گونه عملکرد حسی یا حرکتی در سطح ضایعه وجود نخواهد داشت. آسیب های نخاعی کامل عموما با قطع عرضی نخاع، آسیب های عروقی شدید، کشش های طولی نخاغ و فشار های شدید همراه می باشد.

در این نوع از آسیب دیدگی با توجه به این که ارتباط نخاع با مغز به طور کامل از بین می رود، بنابراین ادارک حسی و کنترل حرکتی فرد نیز مختل می شود. در چنین شرایطی درمان اهمیت بسیاری پیدا می کند زیرا باید دقت داشت که آیا می توان عملکرد های حسی و حرکتی را بازگشت داد یا خیر.

ضایعه نخاعی ناقص

اما در مورد دیگر که مربوط به ضایعه نخاعی نافص است، قسمت هایی از عملکرد حسی و حرکتی در سطح آسیب همچنان قابل احساس است. در صورتی که روند درمان را با سرعت انجام داد می توان امید داشت که بهبود عصبی نیز به طور کامل انجام می شود.

  • برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره و خدمات حقوقی در خصوص بهترین وکیل دریافت خسارت و دیه مصدومین تصادفات رانندگی و قطع نخاع  از مشاوران ، کارشناسان و وکلای متخصص «امداد حقوقی شهر» می‌توانید با شماره‌ی : ۰۹۱۰۳۶۰۰۰۸۵ تماس حاصل فرمایید.
  • در صورت وجود علایم قطع نخاع جهت اخذ دیه با وکلای موسسه امداد حقوقی شهر که از با تجربه ترین وکلای بیمه ای کشور می باشند در جهت اخذ خسارت و دیه از شرکت بیمه بهره ببرید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *